Mine Bertan Yılmaz ve Banu Baybars’ın Yeşil Pazarlama Üzerine Yazdıkları Kitap Bölümü Palgrave’den Çıktı

8 Şubat 2022

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümümüzden Mine Bertan Yılmaz ve Prof. Dr. Banu Baybars’ın yazarlığını yaptığı “A Critical Perspective on Greenwashing Under the Roof of Corporate Environmentalism” başlıklı kitap bölümü, Palgrave MacMillan tarafından “Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies” kitap serisinin bir parçası olan Green Marketing in Emerging Economies: A Communications Perspective başlıklı kitapta basıldı.

Kurumsal sosyal sorumluluk uygulamaları ve yeşil aklama pratikleri arasındaki ilişkinin eleştirel bir bakış açısıyla analiz edildiği çalışmada, ulus-ötesi şirketlerin, uluslararası kuruluşların ve sivil toplum kuruluşlarının çevreye yönelik uygulamalar vasıtasıyla yürüttükleri ilişkiler ekonomi politik bir yaklaşımla inceleniyor.

Kitabı bu linkten inceleyebilirsiniz: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-82572-0_6

Leave A Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir